Favortie Mods?

View previous topic View next topic Go down

Favortie Mods?

Post by 10Wrex on Tue Jul 17, 2012 2:00 am

Post a review on your Favorite mod(s) on your car, top 2 at most to keep it from being a rediculous long list. Parts that just made you go "Damn, how come i didnt get this sooner" lol. Ill post mine when I get some time, but just a thought for a new thread to have tons of different reviews for specific Brands/Types of mods. IF you dont agree with someone's taste it parts, No flaming please -_-

_________________
Obsidian Black WRX, Its Kinda fast.
All work and tuning done at SVS Performance shop
www.txsvs.com
avatar
10Wrex
Cyber Bully

Posts : 113
Reputation : 8
Join date : 2012-03-21
Age : 28
Location : Far East El Paso

View user profile

Back to top Go down

Re: Favortie Mods?

Post by STi2eNvy on Tue Jul 17, 2012 8:17 am

Cobb Accessport v2

Custom Breather / Catch Can: I dont need to fill up my oil anywhere near as much as I was before.

_________________
Organizer of EPAWD
2005 Mineral White Subaru STi
2006 Mini Cooper S Hatchback
2010 Mini Cooper S Laurel Sport Convertible
2010 Black Mica Mazda RX8 Coupe
avatar
STi2eNvy
Community Founder =)

Posts : 1294
Reputation : 64
Join date : 2012-03-19
Age : 28
Location : El Paso, TX

View user profile http://epawd.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Favortie Mods?

Post by 10Wrex on Tue Jul 17, 2012 3:08 pm

Im thinking of trying the Oil/Air seperator or w/e it is. Cause my oil totally gets nommed, know anything on those? D: Thik grimspeed makes'em

_________________
Obsidian Black WRX, Its Kinda fast.
All work and tuning done at SVS Performance shop
www.txsvs.com
avatar
10Wrex
Cyber Bully

Posts : 113
Reputation : 8
Join date : 2012-03-21
Age : 28
Location : Far East El Paso

View user profile

Back to top Go down

Re: Favortie Mods?

Post by STi2eNvy on Tue Jul 17, 2012 6:42 pm

Those are good as well, i like the breather because rather than let the pressure build up and have the oil fly through the lines and then return to the oil cap area, the breather just gets rid of all the pressure resulting in little to no blow by. Plus the tank I had made by Eric also has the return line to drain the oil back into the motor IF any escapes

_________________
Organizer of EPAWD
2005 Mineral White Subaru STi
2006 Mini Cooper S Hatchback
2010 Mini Cooper S Laurel Sport Convertible
2010 Black Mica Mazda RX8 Coupe
avatar
STi2eNvy
Community Founder =)

Posts : 1294
Reputation : 64
Join date : 2012-03-19
Age : 28
Location : El Paso, TX

View user profile http://epawd.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Favortie Mods?

Post by 10Wrex on Wed Jul 18, 2012 12:45 am

Oh didnt know he did it lol. Ill probably do your set up for that then. Seems pretty legit and just as effective.

_________________
Obsidian Black WRX, Its Kinda fast.
All work and tuning done at SVS Performance shop
www.txsvs.com
avatar
10Wrex
Cyber Bully

Posts : 113
Reputation : 8
Join date : 2012-03-21
Age : 28
Location : Far East El Paso

View user profile

Back to top Go down

Re: Favortie Mods?

Post by STi2eNvy on Wed Jul 18, 2012 8:52 am

10Wrex wrote:Oh didnt know he did it lol. Ill probably do your set up for that then. Seems pretty legit and just as effective.

Oh no lol, not Eric from SVS. After he couldnt get me a sample for powdercoating after two weeks when he said it would take him just the weekend, I've made my opinion of that place. I had Eric off of Carnegie St do it.

_________________
Organizer of EPAWD
2005 Mineral White Subaru STi
2006 Mini Cooper S Hatchback
2010 Mini Cooper S Laurel Sport Convertible
2010 Black Mica Mazda RX8 Coupe
avatar
STi2eNvy
Community Founder =)

Posts : 1294
Reputation : 64
Join date : 2012-03-19
Age : 28
Location : El Paso, TX

View user profile http://epawd.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Favortie Mods?

Post by meanjoaquin on Wed Jul 18, 2012 1:37 pm

Honestly, my front and rear lips, haha.
avatar
meanjoaquin
EPAWD Frequent Flyer

Posts : 233
Reputation : 19
Join date : 2012-05-18

View user profile

Back to top Go down

Re: Favortie Mods?

Post by 10Wrex on Wed Jul 18, 2012 7:16 pm

My wifey is getting me a front lip Very Happy I super excited about this lol. And iwant the perrin wing riser thing for my hatch D: Its just high enough to look nice and not all ricer

_________________
Obsidian Black WRX, Its Kinda fast.
All work and tuning done at SVS Performance shop
www.txsvs.com
avatar
10Wrex
Cyber Bully

Posts : 113
Reputation : 8
Join date : 2012-03-21
Age : 28
Location : Far East El Paso

View user profile

Back to top Go down

Re: Favortie Mods?

Post by alloutEVO on Wed Jul 18, 2012 9:59 pm

when i had the STi

1: hood dampers!
2: crawford AOS

_________________
-Option R-
"Heavy foot, empty head."
avatar
alloutEVO
EPAWD Frequent Flyer

Posts : 207
Reputation : 13
Join date : 2012-06-05
Location : El Paso TX

View user profile

Back to top Go down

Re: Favortie Mods?

Post by 10Wrex on Wed Jul 18, 2012 11:13 pm

Ugh this went from "Favorite parts" to my Wish list -_- Wife is gonna be mad haha. Razz

_________________
Obsidian Black WRX, Its Kinda fast.
All work and tuning done at SVS Performance shop
www.txsvs.com
avatar
10Wrex
Cyber Bully

Posts : 113
Reputation : 8
Join date : 2012-03-21
Age : 28
Location : Far East El Paso

View user profile

Back to top Go down

Re: Favortie Mods?

Post by Chaz2.5 on Wed Jul 18, 2012 11:30 pm

RS: Motor swap and downpipe! BAM!

_________________
avatar
Chaz2.5
Captain Slow

Posts : 1237
Reputation : 101
Join date : 2012-04-03
Age : 37
Location : El Paso TX / Klamath Falls OR

View user profile

Back to top Go down

Re: Favortie Mods?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum